loggan

loggan

torsdag 19 mars 2015

Hej på er därute! :-)

Leveranserna fortsätter komma! Jag blir som ett barn på jul när jag får öppna dessa paket ;-)
Butiken börjar också bli klar, det är ett f.d kallförråd som ska få agera som lokal så det har varit tvunget att både isolera, gjuta grund osv och det har tagit tid.. Och butiken blir som sagt liten, men jag måste tänka till så jag får in så mycket go-bitar som möjligt på dessa kvadratmeter. 

Vi har ju möjlighet att i framtiden ta en del av källaren också, där är det mycket mer yta att röra sig på men jag tycker att "känslan av gårdsbutik" försvinner lite. Så vi börjar i liten skala, och kanske stannar där eller inte. Framtiden får utvisa :-)

Liten bildbomb på varor som du snart finner hos mig:

 Denna klänning tror jag blir sommarens IT-klänning! Den är så snygg på, och kommer i korall och svart. 


Disktrasor med roliga tryck. Kanske det blir lite roligare att städa ;-)


Bricka från Erika Tubbin med marmor-tryck! :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar