loggan

loggan

lördag 7 mars 2015

Inköpen fortsätter, och så kom en leverans..

I början av veckan fick jag reda på att en stor order, med inredning var försenad och inte skulle komma försen i slutet av Maj. Inte så kul. Vill ju inte stå med tomma hyllor vid öppning.
Har letat reda på två till leverantörer nu och beställt ytterligare varor :-)

Lite av det jag beställt i veckan: 



Dessutom så har jag lagt en beställning på smycken ifrån ROSE TO BUD. Deras smycken är så rackarns snygga och jag lovar att ni kommer att vilja köpa massor ;-) Jag älskart!




Även lite mer från svägerskans kollektion fick åka ner i varukorgen. Har fått mail från flera av er som om jag kan ta in en viss modell av klänning, och visst kan jag det. Är bara glad att ni mailar mig vad ni är intresserade av, så jag vet vad ni gillar. Kika in här för att se hela kollektionen:

Igår så kom det en leverans med varor från Kids concept. Har beställt träleksaker, och lite presenter att ge bort vid ex. födelsedagar och dop. Fick hjälp av Charlie (4 år) vid uppplockning. Han var mycket nöjd med alla saker, och blev lite lätt besviken när han insåg att ingenting var till honom :-)
Krumelurs yngste medarbetare Hugo (7mån) hjälpte till genom att äta upp ordersedeln..




Kram och ha en finfin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar