loggan

loggan

måndag 2 mars 2015

Inköp

Jag besökte FORMEX (inköpsmässa) i början av året, och herrejösses vad mycket finfina prylar det fanns där.
Väldigt roligt, men otroligt stort (hann inte igenom på två dagar..) och väldigt förvirrande för en nykomling som mig. Det som jag inte var riktigt beredd på var att nästan alla hade ett lägsta ordervärde, på ganska mycket pengar, för en liten butik som min...
Jag kan inte stå med ett jättelager heller. Men iallafall, nu har jag knutit lite kontakter,gjort massor med inköp, och handlat upp mer än budgeten. :-)
Jag har även gjort vår vinkällare, till lagerlokal. Haha..min stackars sambo får stå ut han. Det slutar väl med att vi bor i butiken, och butiken ligger i huset ;-)

Jag hoppas jag fått ihop en bra mix av varor, här nedan kommer några exempel på vad jag köpt in.
Även på instagram (#butikkrumelur) så lägger jag upp inköp.


Det är även välkommet att lämna önskemål på märken. Även samarbetspartners är välkomna att höra av sig ;-)











Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar